Onlineschoolfoto

F.A.Q. of Veelgestelde vragen 

 Ik heb meerdere kinderen laten fotograferen en maar 1 inlogkaartje ontvangen.
Waarschijnlijk heeft de school nog niet alle kaartjes uitgedeeld. U kunt het beste op school navragen of er nog inlogkaartjes voor u bestemd zijn. Wacht dus met bestellen tot u alle kaartjes heeft ontvangen. Met de knop: INLOGGEN EN NOG EEN INLOG kunt u van al uw inlogkaartjes uw bestelling in één keer afronden. Controleer altijd eerst uw bestelling goed voor u gaat afrekenen!

Ik zie wel de foto van mijn kind maar kan niets toevoegen.
Heeft u al geprobeerd uw beeld te verkleinen met Ctrl - (min)? Verschijnt het vakje om het aantal in te vullen en de knop TOEVOEGEN nog niet? Misschien heeft u de mogelijkheid de bestelling vanaf een andere computer of browser uit te testen? Zo niet, dan kunt u contact met ons opnemen, zodat we even met u meekijken. Ga naar contact. 

Ik heb geen email-bevestiging ontvangen van mijn bestelling.
U hoort altijd een bevestiging te ontvangen van uw bestelling. Is deze misschien bij uw spam terecht gekomen? Heeft u tevens een bevestiging van uw bank gevraagd van de betaling? Dan kan het helaas soms voorkomen dat wij de order niet binnen krijgen. en u geen bevestiging ontvangt. Neem dan contact met ons op. 

Ik heb per abuis een fout gemaakt met mijn bestelling.
Neem dan dezelfde dag voor 17:00uur contact met ons op. (let op de openingstijden, savonds kunnen wij u niet meer helpen en zal de bestelling dus niet gewijzigd kunen worden) Het printen van uw foto's is door ons geautomatiseerd en printen we dagelijks de bestellingen. Elke ochtend worden alle bestellingen geprint waarna er niets meer veranderd kan worden. De kans is groot dat we dit niet meer kunnen terug draaien. Bij contact kunt u onze openingstijden terug vinden

Ik krijg een foutmelding als ik wil betalen.
Meestal kunt u via de website van uw bank zien of er werkzaamheden plaatsvinden bij iDEAL. Staat er niets over vermeldt? Probeer eventueel vanaf een andere computer of met een andere browser nogmaals uw bestelling af te ronden. Indien u nog steeds een foutmelding krijgt, kunt u ons dit mailen. Geeft u ons dan svp de volgende gegevens door:

uw inlogcode en wachtwoord
naam school
welke foutmelding krijgt u
welke internetbrowser gebruikt u
uw computersysteem

Onze systeembeheerder neemt dan z.s.m. contact met u op. Mail de gegevens.
 

Ik heb geen bankrekening met telebankiermogelijkheid.
Heeft u wel een printer op uw computer aangesloten? Dan kunt u in het laatste scherm, waar u uw bank kunt kiezen, eveneens ervoor kiezen om een eenmalige machtiging uit te printen. Deze vult u volledig in met uw bankgegevens en stuurt u ondertekend toe naar het daarop vermelde adres.

Ik wil graag eerst uitgebreide instructies lezen om te bestellen. 
U kunt uitgebreide instructies met foto's hoe te bestellen hier lezen


Ik ben mijn inloggegevens kwijt geraakt.
Wij kunnen u telefonisch voorzien van uw inloggegevens indien u zelf via school het fotonummer achterhaalt. Wij geven, vanwege de bescherming van onze klanten, geen inloggegevens indien u niet in het bezit bent van uw eigen fotonummer.

Mijn ontvangen bestelling klopt niet.
Heeft u uw bestelling goed gecontroleerd en klopt er onverhoopt iets niet? Dan kunt u ons per email laten weten wat er niet juist aan is. Zoek ten alle tijde uw ontvangen bevestiging erbij, mail deze door, tesamen met de gegevens - <

Waar halen jullie beeldmateriaal vandaan voor de achtegronden van de foto's die voor een greenscreen zijn gemaakt?
Dee meeste achtergronden halen wij van www.freepik.com Zie hier onder de individuele links